söndag 9 augusti 2009

START




SKA DU HA EN TILLSTÄLLNING? HAR DU INTE HITTAT DE RÄTTA LÅTARNA? DE RÄTTA SÅNGARNA? VILKA LÅTAR PASSAR BÄST? BEHÖVER DU HJÄLP?
Då har du hamnat alldelles rätt! Här guidar jag dig genom mitt breda sortiment av låtar i alla möjliga stilar! Här hittar du Elvis-låtar och allsångs låtar till festen. Ett fint ihopplock till medley, perfekt till dig som vill ha ett färdigt och skräddarsytt program! Här hittar du de vackraste orden i form av begravnings, dop och bröllopsmelodier och massa mer! Vill du ha en sångare som kommer till dig och underhåller så bokar du det via
Tala om vad du vill ha och vi skräddarsyr just ditt program!
HÅKAN - SÅNGARE = Håkan sjunger främst Elvis och
allsångslåtar men sjunger också annan musik. Han spelar också för mig på
antingen gitarr eller piano.
AMANDA - SÅNGARE OCH UNDERHÅLLARE = Jag framför via sång
diverse av låtarna på denna sida. Det som anses vara mest populärt är mitt och
Håkans potpurri.
SARONS LILJOR - SÅNG = Min sånggrupp med ett hopplock av olika människor.

1 kommentar:

Nettan sa...

Hej! Vad roligt att du hittat till min blogg. Tyvärr kan jag nog inte hjälpa dig för jag är inte alls insatt egentligen utan bara arbetslös själv och trött på regeringen vi har nu. De där uppgifterna med hur många jobb det finns om man söker på olika villkor finns på ams.se....