söndag 9 augusti 2009

DOPSÅNGER





    • Det gåtfulla folket

    • Uti vår hage

    • Som en saga

    • Välkommen hem

    • Fem små fingrar har jag

    • Handens fem fingrar

    • Det gåtfulla folket

    • Välkommen till jorden

    • Det vackraste

    • Det är du

    • Håll mitt hjärta

    • Lyckans minut

    • Majas sång

    • Annies song

    • Lyckeliten

    • Ge mig handen min vän

    • I folkviseton

    • Lilla hand

    • Min ängel

    • Nu har det landat en ängel

    • Vi har en tulta med ögon blå

    • Det lilla ljus jag har

    • Lilla barn

    • Jag tänder ett ljus

    • Vid dopets källa

    • Sov du lilla

    • Du vet väl om att du är värdefull

    • När du går från dopets källa

    • Lilla liv

    • Det sker ett under i världen

    • Tryggare kan ingen vara

    • Måne och sol

    • Gud som haver barnen kär

    • Sparvöga

    • Silverbarn

    • Mitt lilla barn

    • Skymtar för en stund

    • När lillan kom till jorden

    • Prins Noel

    • Det gungar så fint


Inga kommentarer: