söndag 9 augusti 2009

DANSMUSIK




    • Whaterloo

    • Vår sista dans

    • Du är min man

    • Älskar du mig

    • Hold me

    • Inget stoppar oss nu

    • That´s life

    • Only you

    • 9 to 5

    • I will always love you

    • Jolene

    • Baby I´m burning

    • Mitt hjärta i din hand

    • Sånt är livet

    • Here comes my love

    • This is a love song

    • Love is a wonderful thing

    • Två mörka ögon

    • Till mitt eget blue hawaii

    • Tusen bitar

    • When all is said and done

    • I have a dream

    • Inatt är jag din

    • Dancing in the street

    • Alice

    • Jag vill vara din margareta

    • Have you ever seen the rain

    • Rockin´ all over the world

    • Better belive it

    • Vilken underbar vanlig dag

    • Hugry heart


1 kommentar:

Ullabritt Lekberg-Olausson sa...

Du berör många,tänk på de´.