söndag 9 augusti 2009

ANDLIGA SÅNGER




    • Pärleporten

    • O store gud

    • With all I am

    • I belive in angels

    • Min gud

    • Genom eld och vatten

    • Kärleken är evig

    • If I can dream

    • Save the children

    • My tribute (to god with the glory)

    • Så länge jag lever

    • Himlen i min famn

    • Inte ett enda barn

    • Sanna vänner

    • Only one road

    • När löven faller

    • Operator

    • Happy day

    • Put your hand in the hand

    • Blott en dag

    • Om jag vore arbetslös

    • Min bön

    • Stand by me

    • Du är allt

    • Barn och stjärnor

    • Min kärlek

    • God has the power

    • The lord is my shepherd

    • Make a way

    • För att du finns

    • Hjälte utan mod

    • Skratt genom tårar

    • Till en ängel

    • En längtan efter dig

    • Han kommer ner

    • Bygg inte hus på en sandstrand

    • Ett barn i ett stall

    • Då ska glädjen bryta fram

Vill du har mer förslag föreslår jag att du mailar mig så hjälper jag till!

Inga kommentarer: