söndag 9 augusti 2009

BRÖLLOPSSÅNGER




    • All the way - Frank Sinatra och Celine Dion, en jazzballad med klass

    • Annies Song - John Denvers

    • Bridge over troubled water - Simon & Garfunkel

    • Bröllopsklockor - Pugh Rogefeldt

    • Can´t help falling in love with you - Elvis Presley

    • Dela allt med mig - Okänt

    • Det vackraste - One more time

    • Endless Love - Diana Ross och Lionel Richie

    • Ett liv för mig - The RealGroup, Anders Edenroths fina låt

    • I finally found someone - Barbara Streisand och Brian Adams fantastiska ballad från filmen "Kärlekens båda ansikten"

    • I folkviseton, Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt

    • If you love me - Piaf-låt fr 30-talet med enorm energi

    • Jag ger dig min morgon - Fred Åkerströms tolkning av en engelsk låt

    • Just the way you are - Billy Joels hit, funkar mycket bra på bröllop.

    • Kärleken förde oss samman - Ulf Lundell, mycket önskad på bröllop.

    • I love you more than you you´ll ever know - Michael Ruffs otroligt snygga ballad

    • Melodi - Bo Bergmans vackra dikt, vackert tonsatt

    • Min lust till dig - Ur "Kristina Från Duvemåla"

    • Se på mig - Jan Johansens bidrag i schlagerfestivalen

    • Somebody - Depesch Mode

    • Som en bro över mörka vatten - Simon & Garfunkel - på svenska

    • Så skimrande var aldrig havet - Evert Taube

    • The prayer - Andrea Bocelli & Celine Dione! Italienska blandat med Engelska.

    • Tillägnan - Lars Forsells dikt, en klassisker tonsatt av Monica Dominique

    • When a man loves a woman - Okänt

    • When you say nothing at all - Ronan Keating

    • You - Ten Sharp, 80-tals-pop

    • You've got a friend - Carol King

    • Your song - Elton John

    • Älska mig - Ainbusk Singers

    • Öppna din dörr - Tommy Nilsson

Inga kommentarer: