söndag 9 augusti 2009

SOMMARLÅTAR




    • Och nu så vill jag sjunga

    • Idas sommarvisa

    • Pippis sommarvisa

    • Den blomstertid nu kommer

    • Den första gång jag såg dig

    • Där björkarna susa

    • Det går en vind över vindens ängar

    • En kväll i juni

    • En vänlig grönska

    • Flottarkärlek

    • Gå och fiska

    • Härlig är jorden

    • I denna ljuva sommartid

    • Juni, juli, augusti

    • Our last summer

    • Sjösala Vals

    • Sommar, sommar, sommar

    • Sommaren är kort

    • Sommarnatt

    • Sommartider

    • Summer of 69

    • Ta mig till havet

    • Uti vår hage

    • Man ska ha husvagn

    • Öpnna landskap

    • Vår sista dans

    • Peta in en pinne i brasan

    • Sol, vind och vatten

    • Fyra bugg och en coca cola

    • Fattig bonddräng

    • O boy

    • Sånt är livet

    • Papaya Coconut

    • Till mitt eget blue hawaii

    • Den långsamma blomman

    • Luffarvisan

    • Dina färger var blå

    • Inatt är jag din

    • Dancing in the street

    • Alice

    • Jag vill vara din margareta

    • Have you ever seen the rain

    • Rockin´ all over the world

    • Hungry heart

    • Hungry eyes

    • She´s like the wind


Inga kommentarer: